ترجمه آهنگ Avril Lavigne به اسم Let Me Go

قالب سبز


Tarjome Ahang Haye Khareji | ترجمه آهنگ خارجی
ترجمه آهنگ های خارجی
Authors
Links

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Tarjome Ahang Haye Khareji و آدرس neginmoozik.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 Avril Lavigne_Let Me Go

 

 


Love that once hung on the wall

 

عشق زمانی سرآمده بود
Used to mean something, but now it means nothing

 

قبلا یه معنی ای داشت ، اما الان هیچ معنی ای نمیده
The echoes are gone in the hall

 

پژواکهای باقی مونده اش هم سالن از بین رفتند
But I still remember, the pain of december
اما هنوزم دردهایی که در ماه دسامبر میشکیدم رو به یاد دارم
Oh, there isn't one thing left you could say

 

آه ، چیزی برای گفتن باقی نمونده
I'm sorry it's too late

 

متاسفم ؛ خیلی دیر شده

[Chorus]
I'm breaking free from these memories

 

دارم از این خاطرات به آسونی میشکنم
Gotta let it go, just let it go

 

باید فراموشش کنم،( باید ولش کنم)
I've said goodbye

 

خدافظی کرده ام
Set it all on fire

 

همه رو آتش زده ام
Gotta let it go, just let it go
باید فراموشش کنم ، فقط ولش کنم

 


[Chad Kroeger]
You came back to find I was gone

 

تو برگشتی که بفهمی که من رفته ام یا نه
And that place is empty, like the hole that was left in me

 

مثل خلائی که در من پدید اومده بود ، اونجا خالی بود
Like we were nothing at all

 

انگار که اصلا بینمون چیزی نبود
It's not that you meant to me

 

تو قصد نداشتی با من اینجوری باشی
Thought we were meant to be

 

فکر کردم قسمت اینه که با هم باشیم

Oh, there isn't one thing left you could say

 

آه ، چیزی برای گفتن باقی نمونده
I'm sorry it's too late

 

متاسفم ، خیلی دیر شده

[Chorus]
I'm breaking free from these memories

 

دارم از این خاطرات به آسونی میشکنم
Gotta let it go, just let it go

 

باید فراموشش کنم،( باید ولش کنم)
I've said goodbye

 

خدافظی کرده ام
Set it all on fire

 

همه رو آتش زده ام
Gotta let it go, just let it go
باید فراموشش کنم ، فقط ولش کنم

 


I let it go, and now I know

 

ولش میکنم ، و حالا میدونم
A brand new life, is down this road

 

یه زندگی تازه آخر این جاده است
Where it's right, you always know

 

جایی که درست باشه ، تو همیشه میدونی
So this time, I won't let go
برای همین این بار ولش نخواهم کرد

 


There's only one thing left here to say

 

یه چیز برای گفتن باقی مونده
Love's never too late

 

عشق هیچ وقت دیر نیست

[Chorus]
I've broken free from these memories

 

من از این خاطرات در هم شکسته ام
I've let it go, I've let it go

 

ولش کرده ام ، فراموشش کرده ام
And two goodbyes, led you this new life

 

و دو خداحافظی به این زندگی تازه منو هدایت کرد
Don't let me go, don't let me go
منو رها نکن (منو فراموش نکن)
Don't let me go, don't let me go, don't let me go
منو رها نکن ( منو فراموش نکن)
Won't let you go, don't let me go

 

تورو رها نمیکنم ، توهم منو ول نکن

 


نظرات شما عزیزان:

negin
ساعت13:27---11 فروردين 1393


negin
ساعت13:26---11 فروردين 1393


saba
ساعت23:50---24 آذر 1392
Vay mn asheghe in khanande va ahangasham mersiiiiiii

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ پنج شنبه 9 آبان 1392برچسب:, ] [ 14:29 ] [ N.F ]
About

New Lyrics Music
Blog Custom

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 30
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 77
بازدید ماه : 570
بازدید کل : 49606
تعداد مطالب : 111
تعداد نظرات : 496
تعداد آنلاین : 1


Get a Glitter Calendar Click Here
Online User

جاوا اسكریپت